Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
REKLAMA
Wróć do nowego forum

FORUM ARCHIWALNE

Numer tematu: 1642

Temat założył: romek.kr

Tytuł: nauka spawania TIG

Treść: W Krakowie i okolicach szukam specjalisty w tej dziedzinie, który by mnie tego nauczyl (oczywiście dopłatnie). Małe średnice i grube rury mi wychodzą , ale ciennkościenne fi 75 to porażka.

Data założenia: 12/12/2006


Odpowiedzi na temat:

Faltig 315

13/12/2006

Pracuj, pracuj...gdybyś miał dalej jakieś kłopoty to daj znać.Jestem na tym forum prawie codziennie, a jakby co to Krakow niedaleko:)Nie sprzedaje wiedzy za pieniądze.Co najwyżej możemy isć na piwo i na jakieś fajne panie do Rynku:)

13/12/2006

dzięki za poradę , popracuję nad tym

Faltig 315

13/12/2006

Nierdzewka nie lubi przegrzewania. Taka ścianka łatwo się odkształci jeśli zaczniesz ją kleić:( Jeśli "dziurki" wypadają podczas spawania to może zmniejsz prąd i powolutku, przynajmniej do czasu aż opanujesz technike. Nie specjalizuje się w nierdzewce, ale coś bym ci doradził.

13/12/2006

Nierdzewka, 1 mm ścianka.Wszystko ładnie jak się uda za pierwszym razem, ale gdu chcę załatac dziurę to sie rura deformuje.

Faltig 315

12/12/2006

Jaką gruba ścianke masz na tym fi 75?Cienka to trochę nieprecyzyjne pojęcie.Co to za materiał- nierdzewka czy zwykła stal?No i w czym problem-gluciki wieszasz, dziury wytapiasz??:):)


Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2018