Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
575
REKLAMA
Email:   Hasło:  
PRZETOP rura(podpalenie od strony grani)
Podpalenie od strony grani

Sprawa wyglada tak ze przetop który robie jest delikatnie wypukły i wyglada jak na moje oko to ok, ale ludzie mówią mi ze robię podpalenia od strony grani chciał bym wiedzieć czy jest to wada spawalnicza ponieważ mam podejść do egzaminu. z góry dzieki. i prożba o rade, a cha na rurze faza jest robiona na ostro i zdaniem nie których powinnien byc próg .


Wyświetleń: 5096, Nadawca: Kantaro
Dodano: 05.12.2011, 19:42
Odpowiedzi: 6

Aktywni użytkownicy: 4
bluemoon, Kantaro, pol_150, SALDATORE



Odpowiedzi:
hej
występuje oczywiście taka niezgodność jak wicek od strony grani (bodajże 504?), zgodnie z normą PN-EN ISO 5817 mówiącą o poziomach jakości wykonania danego złącza maksymalny wyciek też jest ujęty :)
Nadawca: pol_150. Dodał wątków: 8, odpowiedział 35 razy.
Dodano: 05.12.2011, 21:28
podziękować
dobra dzięki spróbuje z tym progiem bo tak właśnie radził mi majster hehe wielkie dzięki kolego
Nadawca: Kantaro. Dodał wątków: 4, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 06.12.2011, 17:15
.
a co to za wada to PODPALENIE??????????
POL_150 Kantaro pyta o podpalenie a ty coś o wycieku , o co Ci chodzi z tym wyciekiem , ja to chciał bym się dowiedzieć o to podpalenie , co to za wada ??? Kantaro możesz wyjaśnić.

Nadawca: bluemoon. Dodał wątków: 2, odpowiedział 116 razy.
Dodano: 06.12.2011, 22:35
podpalenie
Pewnie ze sie postaram wyjaśnić.to wygląda tak samo jak i podpalenia od strony lica(prawie tak samo) tyle ze od strony graniowej. przy przetopie od wewnątrz rury widać taki jakby wżer może być nawet na całej długości przetopu a pytałem o to tez dla tego bo jestem ciekawy jak takie cos wychodzi na świetleniu albo na uesach .Z tego co sie dowiedziałem to trzeba trochę doświadczenia żeby zrobic przetop bez tych podpaleń fazując rurę na ostro.
Nadawca: Kantaro. Dodał wątków: 4, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 07.12.2011, 18:33
podpalenie od strony grani
zła technika podawania drutu za mało i palnik szerzej prowadź na ścianki
jeśli robisz przetop przez szczelinę to widać jak się układa
jeśli nie to drut musi być ciągle podawany i szeroko . Amperaż dosyć duży i wolno prowadź palnik do przodu .
Domyślam się że jest to zwykła stal.

Nadawca: SALDATORE. Dodał wątków: 2, odpowiedział 12 razy.
Dodano: 10.12.2011, 18:40
saldatore
Masz racje coraz lepiej to wyglada ale teraz robie próbki na rurze o sr 300 i sciance 12mm materiał 15hm i przetop cos mi nie wychodzi moze jakas rada,jaka szczelina jaki drut jaka faza i jak prowadzic palnik no i amperaż,nie moge zrobic wypukłego przetopu
Nadawca: Kantaro. Dodał wątków: 4, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 17.1.2012, 19:21

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2024