Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
575
REKLAMA
Email:   Hasło:  
kto pomoze mi jak zespawac duplex


obecnie nie ma co robic w firmie i robia mi uprawnienia w tej chwili doszedlem do stali duplex zaczyna od rurki dwa cale scianka 10 wszystko tigiem pozniej ma byc szescio calowa tig/mag. prosze o wszystkie pozyteczne rady, niuanse, techniki i triki z drobnymi szczegulami:):) z gory dzieki


Wyświetleń: 4046, Nadawca: mro
Dodano: 29.11.2011, 18:35
Odpowiedzi: 2

Aktywni użytkownicy: 1
mro



Odpowiedzi:
podziekowani
chcialbym podziekowac wszystkim ktorzy zechcieli mi pomoc i wyczerpujaco odpowiedzieli na moje pytanie:) pozdrawiam fachowcow
Nadawca: mro. Dodał wątków: 2, odpowiedział 10 razy.
Dodano: 30.11.2011, 21:51
dzieki kolego
dzieki kolegpo i prosze o jeszcze ale powiem wam szczerze ze zaczyna wychodzic elegancko no i tak jak napisales ale ale sam doszedlem:):)( trzeba podawac kropelkowo) jak narazie fajnie to wyglada i wogole no ale zobaczymy jak bede robil cert. na szczescie rur mam pod dostatkiem i moge trenowac ile chce:) mimo tego ze wychodzi prosze kolegow z doswiadczeniem w duplex na co szczegolnie zwrocic uwage bvo wiadomo moze to wygladac pieknie ale zdiecie wykaze jakies nieprawidlowosci niewidoczne dla naszego oka :) pozdrawiam brac spawalnicza i czekam na rady
Nadawca: mro. Dodał wątków: 2, odpowiedział 10 razy.
Dodano: 01.12.2011, 23:30

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2024