Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
575
REKLAMA
Email:   Hasło:  
uwaga


Zna może ktoś p. Piaskowskiego? Rekrutuje spawaczy do niemiec.



Wyświetleń: 4639, Nadawca: qnox
Dodano: 07.7.2011, 20:17
Odpowiedzi: 4

Aktywni użytkownicy: 2
johnanthony, qnox



Odpowiedzi:
uwaga
Witam jeśli chodzi Ci o Jerzego Piaskowskiego albo jego syna Krzysztofa to moge ci co nieco napisać
Nadawca: johnanthony. Dodał wątków: 2, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 08.7.2011, 10:49
re
Witam

Jeśli mógłbym prosić to owszem.
Czekam

Nadawca: qnox. Dodał wątków: 17, odpowiedział 25 razy.
Dodano: 08.7.2011, 11:20
re
Dzwonił do mnie wczoraj i mowił m.in o tym schemain ,potem o LTI metaltechnik.A ten syn kto to jest?
On ma taką dzwina gadke przez telefon:) A czy za mieszkanie się samemu płaci?Ten facet to jakas agencja czy co?
No właśnie znalesc taka firmę gdzie wszystko jest ok to cięzki.Gdybyś mial jakies dobre namiary to wyślij mailem.

Dzięki i pozdrawiam

Nadawca: qnox. Dodał wątków: 17, odpowiedział 25 razy.
Dodano: 08.7.2011, 13:37
uwaga
jego syn ma hurtownie warzyw w Polsce i min przez ta firme moze cie zatrudnic :)ja ci dokladnie tego nie wytlumacze bo sam tego nie rozumiem jak to jest albo bardzo dobrze obchodza prawa albo kreca walki nie wiem w sumie teraz jak jest od maja jak polacy moga robic legalnie jesli chodzi o shmeimana to moze turas goni i zalezy gdzie trafisz na kwatere ale biuro masz pod nosem po wyplate mozesz isc pieszo po zaliczke tak samo a wiec to jest dobre ludzie jesli dalej siedza ci co pol roku temu to bardzo wporzadku jeden za drogiego w ogien wskoczy oczywiscie zawsze znajdzie sie jeden odmieniec:)wiesz to ty musisz sie zdecydowac pamietaj tylko ze on ma dobrą bajere i potrafi nawijac makaron na uszy a on jest niby posrednikiem ma pare firemek przez ktore zatrudnia ludzi i ktore na tobie zarabiaja a przy okazji i on niektore nie maja nic wspolnego z fachem jak np hurtownia warzyw ale mowie tak bylo pol roku temu nie wiem jak to wyglada od maja na pewno nie wykolegoje cie tak ze wogole ci nie zaplaci ale moze ci zaplacic np mniej :)
Nadawca: johnanthony. Dodał wątków: 2, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 08.7.2011, 13:48

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2024