Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spawanie probek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 criss82

criss82

    Aktywny

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 26 luty 2013 - 15:20

Wita mam pytanko odnosnie probek ktore spawacie przy wejsciu na budowe ,zatrudniajac sie w zakladzie itd. na jakie najczesciej srednice i grubosc scianki mozna trafic? Jestem troche zielony w temacie najwiecej to spawalem jakies pierdoly typu zlewy regaly wanny nierdzewne, ostatnio zatrudnilem sie w firmie gdzie w pozycji 2g spawam rury cienkoscienne gr scianki 2.5 do 3mm na styk z przetopem .Przetop i lico wygladaj bardzo ladnie w niedalekim czasie mam zamiar wyjechac do anglii pewnie znowu zalapie sie na jakies spawanie wozkow ale pomyslalem ze moze warto byloby zrobic certyfikat na tiga na rury gruboscienne tylko myslalem o samym egzaminie szkoda mi pieniedzy szczerze mowiac bo nie wiem czy mi sie przydadza i moze byc tak ze wydam kase niepotrzebnie . Mam w swoim warsztacie pile tasmowa i tokarke i tiga moglbym sobie pocwiczyc tylko nie wiem jakie stale sa najpopularniejsze jesli chodzi o znalezienie zatrudnienia w tej branzy. Wiem ze to graniczy troche z cudem ale roznie to w zyciu bywa niby staz najwazniejszy ale dlaczego mieliby nie przyjac kogos kto swietnie wyspawal probke B) z gory dzieki za konkretne odpowiedzi i sugestie.

#2 waco

waco

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 424 postów

Napisano 26 luty 2013 - 18:07