Panowie jestem nowy więc na wstępie witam wszystkich. Dotychczas nie miałem styczności z spawaniem wiec jestem zupełnym laikiem. Zapisałem się na kurs spawania bo od czegoś trzeba zacząć i chciałbym zakupic tiga do spawania jak w temacie. Chodzi mi o sprzęt który byłby wystarczający do całodniowego spawania ponieważ będzie również używany przez osobę wprawioną w spawaniu ( jak ewentualnie ją zatrudnię) , ma równiez mi służyć w miarę postępów z spawaniem. Co polecacie do 7tysi? co będzie niezbędne? czy powinienem zbierać większą kasę na coś z wyższej półki? Pozdrawiam
Tig do ogrodzeń, balustrad z nierdzewki
Rozpoczęty przez mogadis, 04 lut 2012 23:40
4 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 04 luty 2012 - 23:40
Napisano 05 luty 2012 - 14:09
Kolego za te pieniążki co masz to mogę polecić tobie Lincoln Electric albo Lincoln Invertec V160 TP za 4800zł lub V205 Tpulse za 6700zł.(tak na szybko wleciałem do sklepu internetowego) Są to spawarki TIG tylko DC więc jak co aluminium tym nie pospawasz lecz w razie co zawsze możesz w późniejszym czasie jak zajdzie potrzeba zakupić chłodnicę co bardziej umili pracę a do twojej robótki jak znalazł
) Ja mam V270 TP i jest super:)) A i rada nie kupuj Kemppi bo mimo że są fajne i lżejsze to brak możliwości dokupienia chłodnicy w razie grubszej roboty mówie tu o EVO 200 i EVO 250 mlp ale z mojego punktu szkoda kasy-moje zdanie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Napisano 05 luty 2012 - 14:12
i tak duzy budżet jak na spawarke do takich rzeczy. Polecam kemppi minarctig 180 mlp zeby byl z pulsem wtedy ladnie pospawasz cienką kwasówke
Napisano 05 luty 2012 - 15:43
do barierek wystarczy coś za 3 tyś. do 180A .A reszta kasy zostanie na elektronarzędzia
Napisano 03 kwiecień 2012 - 18:57