Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początkujący spawacz MAG problem ze spawaniem cienszych blach doczołowo.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomy33m

tomy33m

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 20 czerwiec 2022 - 15:29

Jestem początkującym spawaczem metoda MAG i największą trudność sprawia mi spawanie cieńszych blach doczołowo z tego względu że prawie nie łuk jest tak jasny że z trudem lub wcale nie widać linii łączenia tychże blach i drut często prowadzę na chybił trafił spawam w masce samościemniającej  i pomimo nacinania linii też słabo widać linię ze spawaniem pachwiny nie  ma takiego problemu jak dla mnie spoina wręcza sama się ładnie układa znacie jakieś wskazówki żeby poprawić widoczność linii łączenia na blachach ?



#2 frank horrigan

frank horrigan

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów

Napisano 28 czerwiec 2022 - 07:20

Jestem początkującym spawaczem metoda MAG i największą trudność sprawia mi spawanie cieńszych blach doczołowo z tego względu że prawie nie łuk jest tak jasny że z trudem lub wcale nie widać linii łączenia tychże blach i drut często prowadzę na chybił trafił spawam w masce samościemniającej  i pomimo nacinania linii też słabo widać linię ze spawaniem pachwiny nie  ma takiego problemu jak dla mnie spoina wręcza sama się ładnie układa znacie jakieś wskazówki żeby poprawić widoczność linii łączenia na blachach ?

 

Jakie zaciemnienie masz ustawione na filtrze?

Dodatkowe oświetlenie miejsca roboczego może pomóc.



#3 HMS

HMS

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 137 postów
  • LokalizacjaŚląsk

Napisano 11 lipiec 2022 - 13:16