Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dziury w spawie, początek spawu

spawanie mma elektroda złe spawy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 błyszczaca_elektroda

błyszczaca_elektroda

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 09 marzec 2020 - 18:45

Witam Wszystkich 

 

Od kilku tygodni staram się poduczyć podstawowych technik spawania więc na razie na płaskim robię same niewielkie spawy. kontrola łuku i penetracji materiału. 

 

Wychodzi całkiem nieźle , problem pojawia się niejednokrotnie niestety w momencie rozlewania się materiały po płaszczyźnie w którym po oderwaniu żużlu wychodzi dziura/mała wyrwa. Mam wrażenie , ze chyba zbyt oddalam elektrodę od powierzchni, a nie chce Jej zbytnio przybliżać, żeby nie przegrało materiału. 

 

Prąd w spawarce mam ustawiony na 70A spawam elektrodą z otuliną 2.5mm. Dodam, ze jest to na balkonie w warunkach naszej jesieni/zimy. Niestety elektroda nie raz sie  przykleja, ale udaje sie jakoś z tego wyjść. 

 

W czym więc może leżeć problem z dziurami, bo sądzę, że prędkość spawu mam ok, staram się przesuwać wolno. 

Spawanie aluminium. 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: spawanie mma, elektroda, złe spawy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych