Skocz do zawartości

Zdjęcie

esab c280 - podlaczenie pod 230

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dawiddawid

dawiddawid

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 10 styczeń 2020 - 11:42

witam głowy mądrzejsze ode mnie.

Na wstepie powiem, ze jestem laikiem w sprawach wyższych niż 230v i ogolnie spawalniczych. 

mam okazję kupić/dostać migomat Esab C280, bedzie on glownie do spawania elementow w samochodach, progi kielicy wydechy ogolnie blacha nie grubsza niz 2mm

ten migomat jest na 400v, a ja nie mam niestety siły na garażu... podlaczenie 400v nie wchodzi w gre (garaz wynajmowany), na garazu mam glowne zabezpieczenie 35a, w skrzynce w środku 25, nie znam przekrojów kabli w garażu

i chciałym spytać madrzejsze głowy, czy jakiekolwiek podlaczenie tego miga pod siec jest możliwe? np zmostkowanie 3 faz i przerobienie wtyczki na 1 fazowa? wiem, że zmiejszy sie moc miga, ale do takich prac jak napisałem wyżej raczej nie potrzebuje nie wiadomo czego:) 

na tabliczce znamionowej na migu jest napisane ze jest to typowo pod 3x400...

prosze o wyrozumiałość.

dziekuje

dawid poczatkujacy heftacz-smarkacz

#2 Vagabundo

Vagabundo

Weteran

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 180 postów
  • LokalizacjaAl mundo

Napisano 10 styczeń 2020 - 15:34