Skocz do zawartości


Zdjęcie

Płaskie lico jak spawać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ptaszek123

Ptaszek123

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 28 grudzień 2019 - 11:27

Witam
Jestem tu nowy i z racji tego chciałbym po pierwsze się przywitać z wszystkimi

Mój problem polega na tym iż od pewnego czasu pracuję jako spawacz. No może to nie problem, raczej szczęście bo zawsze chciałem być spawaczem
Spawam przeważnie blachę czarną doczołowo, kątowniki i różne inne
Problem polega na tym iż wymagane jest płaskie lico
O ile na grubości 16÷20 mm nie mam z tym problemu to na cienkich blachach np. 6mm nie mogę dobrać parametrów aby położyć spoinę bez późniejszego jej szlifowania
Druga strona jest ciut lepiej bo robi się nacięcie do przetopu i jakoś ten drut inaczej się rozlewa
Proszę o porady jak powinienem spawać bo trochę mnie irytuje że muszę potem napierniczać kątówką i tracić czas a pracuję na normę wyrobieniową za straszne pieniądze 16 brutto na godzinę
Pozdrawiam

#2 marcinsm

marcinsm

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów

Napisano 29 grudzień 2019 - 18:47

Desperatem jesteś?. Po co przy spawaniu plota kombinować płaski czy nie płaski spaw.

#3 Developers

Developers

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaMój świat....Moje kredki....

Napisano 29 grudzień 2019 - 22:51

Ująć druta lub dać węgla więcej do pieca i masz aż za wklęsły. 


Użytkownik Developers edytował ten post 29 grudzień 2019 - 22:52


#4 Ptaszek123

Ptaszek123

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 30 grudzień 2019 - 10:10

Nie jestem desperatem i nie spawam płotów, dla mnie spawacz który spawa płoty czy balustrady to zwykły lepidrut nie fachowiec
Chodzi mi o to żeby za pierwszym razem położyć płaskie lico bo takie jest wymagane bez podtopień
Wiem że jak dodam pradu, ujmę druta to będzie aż wklęsłe ale nie o to chodzi