Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zawód spawacz po liceum?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pjoter94

Pjoter94

    Aktywny

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 27 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 17 wrzesień 2019 - 16:24

Witam kolegów. Mam 25 lat, za sobą niestety tylko liceum. Od dwóch lat pracuje jako spawacz i jestem samoukiem. Chciałbym rozwinąć wiedze teoretyczna w tym temacie oraz poszerzyć swoje cv. Zastanawiałem się czy można jakoś zrobić zawód spawacza po liceum? A może jakieś technikum ze specjalnością spawalnictwa? Ktoś ma jakaś wiedze jak to zrobić? Jakoś mam mały Kompleks że nie mam zawodu. A jak zajmuje się tym i lubię to robić chciałbym zyskać na tym coś ciekawego. Pozdrawiam!

#2 maniek669

maniek669

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 17 wrzesień 2019 - 18:33

Niczego nie zyskasz mając tytuł zawodowy. Nikogo to nie nie interesuje. Ważny jest certyfikat, umiejętności, doświadczenie.
Komuna się skończyła póki co, nikt nie płaci majstrowi za fakt posiadania papierka.

Nie zawracaj sobie głowy, zrob kurs, zdaj egzamin i spawaj. I nie sluchaj leśnych dziadków...

Użytkownik maniek669 edytował ten post 17 wrzesień 2019 - 18:35


#3 Developers

Developers

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaMój świat....Moje kredki....

Napisano 18 wrzesień 2019 - 20:34

Zrobić kurs, papiery na spawanie. Lub pójść gdzieś na płoty na przyuczenie czy jako szlifierz zobaczyć czy ten syf Ci się spodoba. Nie masz doświadczenia będziesz rył kilka lat jak ogarniesz co jest pięć. Też co się słyszało ludzie wydali pieniądze na papiery gdzieś do roboty się dostali, ale przestraszyli się syfu czy innych tam rzeczy. Ten zawód jest bardzo ciężki i szkodliwy. Spawać coś spawam, ale wolę monterkę, jedynie spawam tylko przymusy. 



#4 Vagabundo

Vagabundo

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 253 postów
  • LokalizacjaAl mundo

Napisano 19 wrzesień 2019 - 16:58