Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rura DN 1000 przetop TIG

tig przetop rura dn1000

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 proggressive

proggressive

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 13 luty 2019 - 21:51

Witam. Panowie jestem początkujący jeśli chodzi o TIGa. Mam pytanie odnośnie spawania duzych rur srednica 1000 lub 500 ścianka 14-22mm.

Jak się zabrać do przetopu na dole styku? Jak podać drut? Czy ktos mogłby dać kilka rad mlodemu? Pozdrawiam!



#2 Cinek

Cinek

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 118 postów

Napisano 14 luty 2019 - 09:20

drut 3.2 , 140 A  i zaginasz drut tak aby go podać od  góry



#3 frank horrigan

frank horrigan

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów

Napisano 14 luty 2019 - 10:07

Do wykonania warstwy graniowej polecam WiseRoot+ jeśli zależy nam na usprawnieniu procesu.


Użytkownik frank horrigan edytował ten post 14 luty 2019 - 10:14


#4 Cinek

Cinek

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 118 postów

Napisano 14 luty 2019 - 14:10

pytanie było o tiga wiec  nie maja na to technologi na budowie tylko maja na Tiga.  Podejrzewam ze tutaj gosc proboje działać  w gazownictwie typowe 1000 na 22 scianka  teraz robią  taką nitke



#5 proggressive

proggressive

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 14 luty 2019 - 16:25

Pytanie o przetop Tigiem a nie czym wykonac...  Drut wchodzi w gre tylko 2,4.



#6 Developers

Developers

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaMój świat....Moje kredki....

Napisano 14 luty 2019 - 17:29

To wszystko zależy od twoich umiejętności jak szybko będziesz drutem na dawał, druta dawaj od środka i palnikiem grzej po ściankach ja zawsze zaczynam nie na 6 godz tylko 4-5 zależy czy kwas czy czarna i jaka szpara, warunki czy w przymusach. Potem jak jadę w drugą stronę to zaczynam od 6 jak jęziorko się rozbuja w sam raz tam gdzie zaczynałem. 



#7 Cinek

Cinek