Skocz do zawartości


Zdjęcie

lincoln speedtec 200c vs esab rebel emp 215ic vs oerlikon citomig 200mp


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sonthin

Sonthin

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 24 czerwiec 2018 - 17:16

Witam. Czy może Ktoś z was posiada którąś z wymienionych spawarek albo spawał którąś z nich, potrzebuje opinii na ich temat. Chce kupić jakiś fajny migomat z mma i tig. Prosił bym Was o jakieś porady bo w temacie spawarek jestem raczej zielony.

 



#2 Mikolaj1992

Mikolaj1992

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów

Napisano 25 czerwiec 2018 - 20:05

Spawarka ktora robi wszystkie 3 opcje, to nie bedzie we wszystkich najlepsza.

Wedlug mnie, jezeli spawarka moze spawac metodami :

- MMA + TIG jest OK

- MMA, MIG/MAG jest OK

- MMA, MIG/MAG i TIG, bedzie bardziej do spawania metodami MMA i MIG, a co do TIG-u, to nie bedzie raczki z zaworem, i roznych TIG-owych opcji.

 

Wedlug wielu uzytkownikow, te 3 modele, ktore wymieniles, sa ponoc dobre.

A z Lincoln-a, to jest tez Lincoln Speedtec 180C (MMA i MIG/MAG), nie ma wyswietlacza, to moze ma mniej szansy sie psuc (ponoc sie troche psul, wedlug kilku osob, ktorych znam za granica).

 

A ten Oerlikon Citomig 200mp, wydaje sie dobry (jest kilka filmikow o nim na YouTub-ie).



#3 Mikolaj1992

Mikolaj1992

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów

Napisano 25 czerwiec 2018 - 20:16

Oerlikon ma wysokie napiecie biegu jalowego (ponad 60V), takze w metodzie MMA, zajarzysz wszystkie elektrody, w tym celulozowe. Esab tez. ALe ten Lincoln Speedtec ma 51V.

I jeszcze jedno, Esab ma gwarancje 3 lata, a Oerlikon i Lincoln tylko 2 lata.



#4 Sonthin

Sonthin

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 25 czerwiec 2018 - 22:39