Skocz do zawartości


Zdjęcie

pozycja pe czołowa tig płaski przetop problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 meryza34

meryza34

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 07 sierpień 2017 - 19:26

Witam, na ofertę pracy lecz warunkiem jest pospawanie blach w pozycji PE czołowo tigiem.

Jestem samoukiem nie chcodziłem na kurs i nie mam czasu na niego szczerze. 

 

Przechodząc do problemu robiąc przetop w tej pozycji spawam prądem 115 A, progi fazowane na ostro blacha 10mm szczelina 2,4 drut 2. drut staram sie wpychać na górę jednak za każdym razem przetop wychodzi na równo z blachą bądź jest lekko wklęśnięty nie jest wypukły.

 

Panowie jakieś rady ? 



#2 Krasho

Krasho

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 239 postów
  • LokalizacjaŻory Ślaska

Napisano 18 sierpień 2017 - 16:08

drut po skosie od środka  podawaj   lub dużo wpychaj  prąd masz spory jeśli na 2.0 drut więc  musisz szybko podawać drut

 

ja polecam   szczelina 3 mm drut 2.4   mniej się namachasz






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych