Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zawód montera- jaka wiedza przydatna ?

spawanie monter rurociągi wiedza

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bbaarrtteekk

Bbaarrtteekk

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 02 marzec 2017 - 20:44

Witam wszystkich serdecznie! Jest to mój pierwszy post na forum, tak więc proszę o odrobinę wyrozumiałości. icon_e_smile.gif

Dziś zwracam się do was o pomoc w następującej sprawie, mianowicie dostałem ofertę pracy na stanowisku montera rurociągów. Problem tego jest taki, że ja nie mam o tym pojęcie, nigdy nie miałem z tym do czynienia, ponieważ z zawodu jestem elektrykiem.
Praca ma się odbywać na bardzo dużym obiekcie, a instalacja jaka jest wykonywana, to instalacja grzewcza hydrauliczna.

Jako iż na pewno jest tu dużo osób z doświadczeniem w tej branży, będzie mi miło jeśli uda zdobyć mi się informacje na temat wiedzy teoretycznej jaką powinienem mieć na w/w stanowisku.

Nie za bardzo wiem nawet co chcę wiedzieć, tak więc potrzebuje zagadnień, które później już sam sobie wyszukam w internecie.
Np. "musisz wiedzieć co to są zawory takie i takie", , ja wtedy to googluje.

Ogólnie najbardziej mi zależy jakie elementy instalacji muszę znać, zasady wykonywannia takiej instalacji itd

Dziękuję bardzo za pomoc!


Użytkownik Admin edytował ten post 02 marzec 2017 - 21:50
Poprawiłem czcionkę.


#2 ks2

ks2

    Aktywny

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 03 marzec 2017 - 12:38

na pewno musisz znać dobrze rysunek izometryczny, to jest podstawa, gdzie kolego te rurociągi Gdańsk ?



#3 Krasho

Krasho

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 328 postów
  • LokalizacjaŻory Ślaska

Napisano 03 marzec 2017 - 23:46

to nie wiedzą że jesteś początkujący???

Bądź w pracy dociekliwy  pytaj 

Musisz wiedzieć :

Nazwy armatury rurociągowej

znać wymiary w Calach