Skocz do zawartości


Zdjęcie

UDT, TUV i IS gdzie lepiej zrobić szkolenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MjM

MjM

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 26 styczeń 2017 - 02:25

Witam, 

jestem inżynierem budowlanym i chciałbym zrobić inżyniera spawalnictwa (IWE/EWE) oczywiście muszę zacząć od podstaw. Czytając różne fora dotyczące spawania, kursów, zarobków oraz problemów, dowiedziałem się po zrobieniu kursu na IS ciężko jest zdobyć prace. Nie wiem jak na pozostałych, może coś wiecie na ten temat kto już jest po takim kursie na IS lub na TUV, UDT czy to prawda i gdzie lepiej jest zrobić ten kurs ?? poproszę o opinie. 

Dziękuję i pozdrawiam, 

Jakub N.



#2 magius

magius

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 178 postów
  • LokalizacjaLegnica

Napisano 26 styczeń 2017 - 13:57

Sam skończyłem iwe na podyplomówce we Wrocławiu, która przygotowuje do zdania egzaminu w instytucie. Na brak pracy nie narzekam :)

Czy tuv lub udt prowadzi kurs iwe, nie mam pojęcia.


Użytkownik magius edytował ten post 26 styczeń 2017 - 13:58


#3 marcinsm

marcinsm

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów

Napisano 27 styczeń 2017 - 18:13

Kolega niech się lepiej zorientuje jakie są minimalne warunki przyjęcia na kurs IWE.



#4 sdb

sdb

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 27 styczeń 2017 - 22:06

Egzaminy na IWE w Polsce robi tylko IS. Egzamin jest certyfikowany. Wymagania są na stronie Instytutu. Jest kilka dróg dojścia do IWE.



#5 Matisz23

Matisz23

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 12 luty 2017 - 20:42

Egzaminy na IWE w Polsce robi tylko IS. Egzamin jest certyfikowany. Wymagania są na stronie Instytutu. Jest kilka dróg dojścia do IWE.

Proszę o podanie mi namiarów na dobry kurs spawalniczy gdzie faktycznie po ukończeniu certyfikat będzie się liczył w pl jak i zagranicą?z góry dziękuję 



#6 Krasho

Krasho

    Weteran