Skocz do zawartości


Zdjęcie

Oddanie sprzetu do serwisu, ździwienie w oczach sprzedawcy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 spartaccus

spartaccus

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów

Napisano 24 sierpień 2016 - 08:19

W koncu zawiozlem mojego tiga Ideal ac/dc do sklepu gdzie go kupilem. Przygotowany na potyczke napisalem w wczesniej pisemko ze korzystam z prawa do rekojmi. Zdziwienie w oczach sprzedawcy bezcenne. Nie bardzo rozumial dlaczego chce skorzystac z rekojmi a nie z gwarancji. Juz chcial zadzialac spychologicznie. Dlaczego prawie kazdy z nich chce sie wymigac od odpowiedzialnosci? Jegk tekst ze musza to wyslac do producenta itd. w mojej ocenie moga to nawet do sejmu na Wiejskiej odeslac. Byle by wrocilo sprawne.
Mieliscie podobne sytuacje i jaki byl ew. efekt koncowy?

#2 waco

waco

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 424 postów

Napisano 26 sierpień 2016 - 22:06

Cześć. Ja jak w UK zakupiłem Esaba za 3000£ po 6 miesiącach padł bez żadnego tam problemu dali mi nowego a miałem również do wyboru zwrot kasy. Puki jest gwarancja to nam to głęboko. Wczoraj przyszdł MIG U82 za 5000£ 3 lata gwarancji pełen serwis i nawet jak pierdyknie za nawet miesiąc to będzie to samo albo kasa albo nówka. Jak kupiłem auto z komisu dostałem gwarancje tu jest od 3 do 6 miesiecy czasem i 12 to jak coś padnie to komis buli za naprawe a czasem oddaje kase lub auto do wyboru w tej samej cenie. Ba kupujesz coś dzisiaj a jutro ci się nie podoba idziesz i oddajesz a jak problem to walisz ze dzwonisz do producenta i zegnam.

#3 Gość_Arecki_*

Gość_Arecki_*
  • Gość

Napisano 09 wrzesień 2016 - 15:45

Konsument składający reklamację z tytułu gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy przedmiot na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania towaru.*

 

*Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego

 

Pozdrawiam ;)



#4 spartaccus

spartaccus

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów

Napisano 10 wrzesień 2016 - 16:16

Konsument składający reklamację z tytułu gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy przedmiot na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania towaru.*

 

*Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego

 

Pozdrawiam ;)

jak się to ma do mojego posta?



#5 Gość_Arecki_*

Gość_Arecki_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2016 - 10:10

"Juz chcial zadzialac spychologicznie."

 

Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że czy chciałeś skorzystać z rękojmi czy z gwarancji to - jak napisałem - możesz zostawić towar u sprzedawcy i nie musisz się przejmować jego spychologią.

Też się z takim zachowaniem sprzedawcy spotkałem i po zacytowaniu mu wymienionego fragmentu kodeksu cywilnego przyjął urządzenie do naprawy.

 

Tak się to ma do Twojego posta :-)


Użytkownik Arecki edytował ten post 12 wrzesień 2016 - 14:12


#6 spartaccus

spartaccus

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów

Napisano 12 wrzesień 2016 - 18:20

"Juz chcial zadzialac spychologicznie."

 

Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że czy chciałeś skorzystać z rękojmi czy z gwarancji to - jak napisałem - możesz zostawić towar u sprzedawcy i nie musisz się przejmować jego spychologią.

Też się z takim zachowaniem sprzedawcy spotkałem i po zacytowaniu mu wymienionego fragmentu kodeksu cywilnego przyjął urządzenie do naprawy.

 

Tak się to ma do Twojego posta :-)

 

 

 

ok ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych