Skocz do zawartości


Zdjęcie

Urwane mocowanie od pompy wpsomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomcioidzi

Tomcioidzi

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 06 sierpień 2016 - 21:46

Witam serdecznie jestem zupełnym, laikiem w spawaniu i chciałem uzyskać poradę w kwestii mojego problemu.Mianowicie urwało mi się mocowanie od pompy wspomagania w dostawczym busie mercedesie 2.3d.Mocowanie jest aluminiowe a ponieważ jest to cały element obudowy rozrządu postanowiłem to zaspawać.W czasie rozmowy nie było w ogóle mowy,że może to zaraz pęknąć i że szkoda naszej roboty itd.Wiec zaspawali autem przejechałem z 20 km po czym w wszystkoZałączony plik  6348777702.jpg   156,95 KB   5 Ilość pobrań znów pękło w miejscu spawu.Proszę o radę co z tym zrobić?.


Użytkownik Tomcioidzi edytował ten post 06 sierpień 2016 - 21:54


#2 Schweisser

Schweisser

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 632 postów

Napisano 06 sierpień 2016 - 22:40

faza na podwojne v dobrze zabielic material przed spawaniem bo musi byc czysty dobry prad i musi trzymac...amatorzy nic wiecej...:)



#3 miroslawzmudzki

miroslawzmudzki

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 357 postów
  • LokalizacjaWierzbanowa Kraków

Napisano 07 sierpień 2016 - 06:09

A według mnie to jest duraluminium i tego się nie powinno spawać . 



#4 mariusz.spa

mariusz.spa

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 208 postów

Napisano 07 sierpień 2016 - 07:43

Odlewniczy silumin wieloskładnikowy zawierający takie dodatki jak magnez,miedź i mangan. Jego cecha to AK a czy jest to AK 7 , 9  czy 51 to już zależy od ilości składników stopowych.

-ocena rodzaju stopu

-dobór drutu

-mycie i czyszczenie

-element dość cienki więc grzanie można pominąć

-faza dwa razy V może być ale nie na raz

-dobór parametrów

-doświadczony spawacz

-odprężanie w piecu żeby nie pękło (odpowiednia  temperatura zmniejszana np.co godzinę)