4 kołowy pojazd silnikowy konstrukcja stalowa prototyp
#1
Napisano 17 luty 2016 - 21:07
#2
Napisano 17 luty 2016 - 21:23
No niezłe cacko, Adam Słodowy byłby z Ciebie dumny. A tak na poważnie to całość wydaje się nieco ciężkawa, zwłaszcza rozbudowany tył. A jak z przenoszeniem napędu? Czy dodatkowe zębatki przenoszące napęd z wału na koła pochłaniają nieco mocy, czy raczej strat nie zaobserwowano? jeździłeś nim tak w ogóle? Wygląda naprawdę osom
Pzdr Polspaw25
#3
Napisano 17 luty 2016 - 21:29
Na tą chwilę testowałem go jedynie zjeżdżając z górki z racji, że zamówiłem już 2 wiązkę elektryczną do silnika i nie bardzo mogę sobie poradzić z jej podłączeniem (kości nie pasują) ale na dniach ma mi pomóc w tym ziomek to dam znać jak zachowuje się napęd a co do zawieszenia to całkiem dobrze to pracuje jeżeli chodzi o skręcanie i możliwość wykładania się przy wchodzeniu w zakręt
#4
Napisano 17 luty 2016 - 21:33
Muszę jeszcze zainstalować hamulce na tylnych oraz przednich kołach bo ten na wałku napędowym może zerwać słabe łańcuchy rowerowe podczas hamowania, które zresztą też planuję wymienić Niestety ogranicza mnie trochę czas i budżet
#5
Napisano 17 luty 2016 - 22:26
Przód przekombinowany koła słabe ze względu na konstrukcje nie są zespolone osią, zawieszenie będzie pływać lub w terenie koła nie wytrzymają,tył ujdzie,silnik minimum 125cm i to przy właściwych przełożeniach,ale i tak własna konstrukcja zawsze cieszy ,przecież możesz ją udoskonalać.
#6
Napisano 18 luty 2016 - 15:41
Przód przekombinowany koła słabe ze względu na konstrukcje nie są zespolone osią, zawieszenie będzie pływać lub w terenie koła nie wytrzymają,tył ujdzie,silnik minimum 125cm i to przy właściwych przełożeniach,ale i tak własna konstrukcja zawsze cieszy ,przecież możesz ją udoskonalać.
Dokładnie myślę tak samo, zero sztywności przedniego zawieszenia, będzie się prowadzić jak pijana kur... po warszawie... te teleskopy będą pracować na zginanie a nie na ściskanie tak jak powinny. Moim zdaniem zamiast wyważać otwarte drzwi lepiej dać jakąś sprawdzoną konstrukcję na przód, choć by trapez albo nawet wahacz pchany (jak w dawnej chyba SHL-ce). Nie bardzo rozumiem po co chcesz koniecznie w cztero kołowcu zaimplementować "funkcje" pochylania w zakrętach? Jak ktoś bardzo chce się pochylać w zakrętach to kupuje motocykl dwu kołowy albo żaglówkę...
#7
Napisano 18 luty 2016 - 19:09
#8
Napisano 18 luty 2016 - 19:18
#11
Napisano 24 marzec 2016 - 19:58
Silnik sprzedałem, będzie prawdopodobnie 250ccm z quada
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych