Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spawarka LORCH Tig ACI 10 AC/DC

Lorch Tig Instrukcja AC DC

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiuba

kiuba

    Aktywny

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów

Napisano 06 lipiec 2015 - 18:05

Witam wszystkich zarówno Zawodowców, jak i Amatorów!

Mam nadzięję, że uzyskam tutaj jakieś porady odnośnie mojego sprzętu.

Praktycznie jestem amatorem i dopiero będę się uczył hobbystycznego spawania,

jeśli chodzi o teorię to wiem tyle ile wyczytałem mądrośći w rożnych dziwnych miejscach ;)

Zawodowo zajmuję się automatyką i elektroniką.

 

Otóż,

Kupiłem niedawno zupełnie okazyjnie takie cacko:


20150705_175506.jpg
20150705_175515.jpg
20150705_175541.jpg

 

 
 

Mam niestety sporo pytań:

1. Czy zdobycie instrukcji do tego jest osiągalne?

2. Czy dobrze rozumiem, że I1 I2 I3 I4 (jakby nieopisane - chyba, że to co innego?) to dla trybu 4takt?

3. Czy dobrze rozumiem, że przy pokrętle wybory przy TIG dwa trójkąciki w górę to 2takt, a 4 to 4takt?

4. Czemu to zagadkowe I4 jest gałką z włącznikiem (wciskane) i czemu to wciskanie służy?

5. Jak rozumiem potrzebuję konkretny uchwyt do TIGa żeby korzystać z tych wszystkich cudownych funkcji - ktoś może wie jaki model?

6. Są dwa złącza wielopinowe. Który od czego?

7. O co chodzi z Soft/Hot przy I1 dla MMA?

 

Z góry dzięki!

 

 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik kiuba edytował ten post 06 lipiec 2015 - 18:11


#2 PanJacek

PanJacek

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 865 postów

Napisano 06 lipiec 2015 - 18:32

L1 to hot start dla mma (pytasz o twardość łuku). L2 to długość pulsu, L3 wysokość piku w pulsie, L4 to czas gaśnięcia w 4t.

 

Tak, 2 i 4 takt jest pokazane w ilości stanów przełącznika.

 

L4 nie do wszystkiego jest potrzebne. W niektórych materiałach tylko wku... a do innych lepiej mieć (alu).

 

Palnik do riga jakikolwiek, który będzie Ci pasował wtyczką do kontrolera z 3 zdjęcia.