Skocz do zawartości


Zdjęcie

ogólnopolski związek zawodowy spawaczy

zdrowie ochrona praca emerytura

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 spawseba

spawseba

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 03 marzec 2015 - 20:41

Witam kolegów spawaczy od dłuższego czasu ( zwłaszcza od dnia wydłużenia wieku emerytalnego i uzdrowieniu spawaczy pozbawiając nas przywileju wcześniejszej emerytury) zastanawiałem się nad założeniem branżowego związku zawodowego spawaczy , jestem po konsultacji z prawnikami w tej kwestii i temat jest do ogarnięcia . Głównym celem związku - oczywiście przy odpowiedniej frekwencji członków , dlatego związek ogólnopolski żebyśmy się wszyscy solidarnie zjednali- byłoby przedstawienie naszemu kochanemu rządowi szkodliwości naszego zawodu i walka o obniżenie wieku emerytalnego dla spawaczy pracujących w zawodzie min. 25 lat. Drugorzędnym celem było by uchwalenie ustawy w której pracodawca mógłby Nas spawaczy zatrudniać jako podwykonawców ale tylko bezpośrednio - więcej kasy dla nas a nie nabijanie kieszeni pośredników....

Proszę kolegów o opinie - tylko sensowne a nie wygłupy , najlepiej odpowiedzi w stylu " jestem za" ,  " jestem przeciw "

 

 



#2 Marcin22

Marcin22

    Weteran

  • Zablokowany
  • PipPipPipPip
  • 344 postów

Napisano 03 marzec 2015 - 21:14

Zakladaj chłopie jak chcesz sie w to bawic itp , jak wywalczysz wiek emerytalny to bede Cie po stopach całować ( metafora).   POPIERAM I  POWODZENIA ŻYCZE



#3 tony halik

tony halik

    Aktywny

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 31 postów

Napisano 04 marzec 2015 - 09:45

Ja się zapisuje i będe płacił składki:).



#4 amator

amator

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów

Napisano 04 marzec 2015 - 10:27