Skocz do zawartości


Zdjęcie

:D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 prezesAdammm

prezesAdammm

    Weteran

  • Zablokowany
  • PipPipPipPip
  • 372 postów
  • LokalizacjaNorwegia (obecnie), okolice Wrocławia (oryginalnie)

Napisano 22 grudzień 2014 - 16:40

No fakt prezes to prezes, drugiego takiego ignoranta i typa ciężko na całym świecie znaleźć, no ale że jest ten czas, to nawet prezes gada ludzkim głos... raz do roku każdemu się może zdarzyć, co nie???

 

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę wam wszystkim czyli np. spawaczom, stapiaczom drutu, spawalnikom, ślusarzom, monterom, szlifierzom, tokarzom, frezerom, amatorom, profesjonalistom, instruktorom, adminom, kowalom, metaloplastykom i całej reszcie związanej z ogólnie pojętą obróbką metalu:

 

- wszystkiego najlepszego, zdrowia szczęśliwości, wypłacalnych firm, pracy koło domu a nie wycieranie się po świecie za marne grosze, ofert dla świeżynek po kursie, oraz godnej płacy dla każdego -  po prostu wszystkiego najlepszego... niech nam ten Nowy Rok będzie dla każdego udany...

 

Kurde Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2015

życzy prezesAdammm

 

Załączony plik  640x480 happy-merry-christmas-and-Happy-new-year-HD-wallpaper-01.jpg   182,47 KB   4 Ilość pobrań



#2 piotrek152

piotrek152

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 292 postów
  • Lokalizacjamińsk mazowiecki

Napisano 22 grudzień 2014 - 19:38

 Dzięki i nawzajem  



#3 HMS

HMS

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaŚląsk

Napisano 22 grudzień 2014 - 21:50

Dzięki i nawzajem


Trening czyni mistrza  


#4 Developers

Developers

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 649 postów
  • LokalizacjaMój świat....Moje kredki....

Napisano 23 grudzień 2014 - 08:20

Dzięki i wzajemnie :)



#5 weldek

weldek

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 947 postów

Napisano 23 grudzień 2014 - 17:43

dzięki, dzięki

 

jakby ta babka była kurierką firmy z art spawalniczymi to co drugi dzień bym coś zamawiał :)

 

wesołych świąt



#6 miroslawzmudzki

miroslawzmudzki

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 352 postów
  • LokalizacjaWierzbanowa Kraków

Napisano 23 grudzień 2014 - 20:29

KOLEDZY OD 'METALI' WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO  W TE SWIETA BOZEGO NARODZENIA DOBRYCH KONTRAKTOW I CO ZA TYM IDZIE SPELNIENIA MARZEN DLA WAS I WASZYCH RODZIN !!!



#7 Artur

Artur

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 233 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 24 grudzień 2014 - 13:31

Serdczne życzenia dla całej Ferajny spawalniczej i monterskiej...

Oby trafiały się Wam same dobre firmy,i ogarnięci spawalnicy.

Żeby Wam nie porowało,i wogóle fajnie się spawało.

Żeby wszędzie dobrze płacili,i na stawkach nie cyganili.

Żeby Wam się wiodło,i niczego nie zabrakło.

 

Zdrowych,spokojnych świąt,i do siego roku,koledzy "po faji"

-Artur



#8 maniek669

maniek669

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 154 postów

Napisano 25 grudzień 2014 - 20:14

siemano Arturek, 

ode mnie też zdrowych i wesołych Świąt, 

a i żeby Wam wątroby wytrzymały ;)



#9 Vagabundo

Vagabundo

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 13 postów
  • LokalizacjaAl mundo

Napisano 24 grudzień 2017 - 12:09

Życzenia, które Wam życzę na razie nie wyliczę, więc podaję pierwsze z kraju by Ci żyło się jak w raju.

By w wigilię u rodzinki wszyscy mieli fajne minki.

By przy stole chciał zagościć pakiet zdrowia i miłości i u wszystkich był tak mocny by pozostał całoroczny.

WESOŁYCH ŚWIĄT

 

wszystkiego najlepszego dla wszystki tych super spawaczy i tych na początku drogi,

tokarzy, frezerów, ślusarzy i szlifierzy...

spawalników i reszty pomocników

życzy

Vagabundo

 

o

Que en estas fiestas, la magia sea tu mejor traje, tu SONRISA el mejor regalo, y tu FELICIDAD mi mejor deseo. ¡FELIZ NAVIDAD!

og

God Jul og Godt Nyttår!


La filosofía del vagabundo se apoya en la no necesidad de nada y el buen talante de aceptarla sin queja alguna.

Camilo José Cela





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych