Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kemppi Minarc Evo 150 - do garażu

Kemppi spawarka do garażu ramy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tojakrzysiek

tojakrzysiek

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 26 czerwiec 2014 - 13:14

Witam,

 

Mam zamiar kupić spawarkę inwertorową do sporadycznego, domowego, "garażowego" użytku - 230V. W planach mam spawanie głównie ram na np. wózki do przewozu lekkich rzeczy, ramy rowerowe ze stali, itp. Częstotliwość spawania to ok. raz w tygodniu w wolnym czasie. Spawarka nie będzie przeznaczona do celów zarobkowych. Ponieważ wiele wątków dotyczących spawarki Kemppi minarc Evo 150 nie zostało zakończonych mam prośbę o pomoc w doborze spawarki w do 3 tyś zł. Czy warto inwestowac w Kemppi czy lepiej wybrać coś innego (tańszego) dla początkującego?

 

Z tego co wiem to prąd który będzie mi potrzebny to maksymalnie 100 W - MMA/TIG (nie znam się na spawaniu, a chcialbym się nauczyć). Nie wiem z jakich stopów najlepiej spawać tego typu rzeczy, więc trudno mi określić dokładnie co mi jest potrzebne.

 

Będę wdzięczny za pomoc.


Użytkownik tojakrzysiek edytował ten post 26 czerwiec 2014 - 13:15


#2 Developers

Developers

    Weteran

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaMój świat....Moje kredki....

Napisano 26 czerwiec 2014 - 14:14

Tig mała butla Tb wystarczy na około 3 godzin spawania no stop.. A wymiana butli to około 40-50 zł za 8l Więc jak masz cały czas spawać to będzie najepszym rozwiązaniem migomat nabicie jest nie drogie, metalu nie musisz szlifować do białego jak w tigu...

Migomatem po spawasz kwasówkę i czarną... Ale musisz drut zmieniać i gaz mix :) A tiga jak bym brał to za jakieś 5 tys minimum AC/DC